آلبوم خاطرات آرامش

بدون عنوان

1396/4/31 4:35
نویسنده : Aramesh
25 بازدید
اشتراک گذاری

يكي از خوبي ها من اينه كه عاشق كتابم آراميكي از كتاب هايي كه دوست دارم :

تام گيتس كه چند جلد هست و من تا آخرين جلد يعني جلد٧ خوندم بي صيرانه منتظرم كه جلد ٨ بيادبای بایيكي هري پاتر هست كه تازه شروع كردم جلد اولم وقتي به پايان برسه عكسشو ميدمخندونک

يكي ديگه از كتاب هاي مورد علاقه ام ماتيلدا هست كه واقعا قشنگ و يك داستان صدو خورده اي صفحه هست كه درباره دختري به اسم ماتيلدا هستمحبت

اينم يكي از بهترين كتابامه كه اسمش آمبر برون هست واقعا جالبه من تا جلد ٣ خوندم بي صبرانه منتظرم تا بريم كتابخانه و بقيه جلد هاش رو بگيريمخجالت

يكي هم كتاب نارنيا است كه حدود ٧ كتابه  ولي من هنوز شروع اش نكردمخندونک

يكدونه ديگه كتاب فروشي ها است كه خيلي جالبه جلد اولش اسمش يك عدد مامان به فروش ميرسد هست  من جلد اولو تموم كردم جلد دو رو كه خريديم اسمش يك عدد بابا به فروش ميرسد هست ولي من هنوز جلد دو رو شروع نكردم الان ديگه مشغول خوندن هري پاتر هستمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)